باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

شش خطا که باعث سخت تر شدن اسباب کشی می شود

همه ما خوب میدانیم که برای درست و راحت انجام شدن هر کاری باید یک برنامه ریزی دقیق داشت . اسباب کشی هم به عنوان یک کار وقت گیر و سخت در این محدوده قرار میگیرد . حال سوالی که پیش می آید این است که : برای تسهیل فرآیند اسباب کشی چه باید کرد ؟!  شش نکته از مهم ترین نکاتی که باعث بهم پیچیدگی و بهم ریختگی کار شما در زمان اسباب کشی می شود را در زیر یاد آور می شویم تا شما مشتریان عزیز را در تسهیل این امر دشوار همراهی کند .

اتوبار تهران

1- اولین و مهم ترین علت در هم پیچیدن کار های اکثر ما در اسباب کشی ها نداشتن یک برنامه ریزی درست است . ما می خواهیم اقدام به انجام کاری کنیم که هیچ پیش زمینه ذهنی از آن نداریم ، یعنی : قرار است وسایل را به خانه ای ببریم که حتی به این که چطور چیدمانی برای آن مناسب تر است حتی فکر نکرده ایم و این عامل اصلی و مهم در سختی کار ما هنگام جا به جایی وسایل است .


2- شما پس از ورود به محل جدید به راحتی قادر خواهید بود وسایلتان را جا به جا کنید اما این امر در صورتی ممکن است که قبل از ورود به خانه ی جدید در زمان بسته بندی کردن ، وسایل را به درستی تفکیک کرده باشید و دیگر نیاز نداشته باشید هنگام جا به جایی وقت خود را برای پیدا کردن و جدا کردن وسایل بدرد بخور از بین وسایل بدرد نخور تلف کنید .


3- توجه به این نکته بسیار ضروریست که ، شما باید بدانید چه وسایلی میتوانند در سریع تر جمع و جور شدن وسایلتان به شما کمک کند . دم دست گداشتن و یا سریع خریداری کردن وسایل سازمان دهنده هم تنها یک بخش از کار است و مهم تر از آن درست استفاده کردن از آن هاست مثلا : بر فرض که کشو های لباس را در اولین مراحل جا به جا کنیم اما اگر ندانیم چطور لباس ها را داخل آن بچینیم فایده ای نخواهد داشت


4- همه ما زمان هایی که مشغول جا به جایی هستیم عمدتا با لباس ها یا وسایلی رو به رو میشویم که مدت هاست اصلا از آن ها استفاده نکرده ایم . بهتر است این قبیل وسایل را که مدت هاست به آن ها نیاز نداریم در بسته بندی جدا قرار داده و یا به خیره ای هدیه کنیم یا در صورت غیر قابل استفاده بودن کنار سطل زباله قرار دهیم تا از شلوغی بیشتر جلوگیری کنیم .


5- بزرگترین اشتباهی که معمولا در زمان اسباب کشی همه ما دچارش میشویم این است که یک تعداد از وسایل را در گوشه ای غیر از جای اصلی شان قرار میدهیم تا از دست جا به جایی کردنشان خلاص شویم در حالی که نمیدانیم این کار فقط باعث بد تر شدن اوضاع و بهم ریختگی بیشتر کار هایمان می شود .

باربری تهران

6- شاید با خودتان فکر کنید اگر در فعالیت های مثل جا به جایی وسایل چند نفر بخواهند با هم مشغول باشند باعث به هم پیچیدگی کار ها شود اما این اشتباه ترین فکر ممکن است چرا ؟! چون که اگر مسئولیت انجام جا به جایی ها تنها به یک نفر سپرده شود فشار زیادی بر آن فرد وارد شده و راندمان کاری به شدت پایین می آید . بهتر است که در این مواقع وظایف تقسیم شود و هر کس مشغول جا به جایی وسایل مشخصی شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.