باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

نکاتی درباره جابجایی وسایل در اثاث کشی

نکاتی درباره جابجایی وسایل در اثاث کشی


اگر شما در حال نقل مکان و اسباب کشی به منزل جدید هستید یا فقط می خواهید چیدمان اثاثیه خود را تغییر دهید،لازم است که شما خودتان اسباب سنگین را جا به جا کنید . استخدام یک حرفه ای از یک شرکت بارگیری ممکن است بسیار هزینه  داشته باشد در حالیکه کمک خواستن از دوستان غیر ممکن نیست به خصوص اگر شما عجله داشته باشید .


چندین روش است که می تواند به شما در انجام دادن جابه جایی کمک کند


برآورد(ارزیابی) اثاثیه 


اول از همه (ابتدا)با ارزیابی شکل، وزن و اندازه ی اثاثیه شروع کنید . اگر که لازم است که اسباب خود را از بین در ،راهرو باریک یا پلکان عبور دهید اندازه بگیرید و برآورد کنید که بهترین راه برای حمل اسباب چیست.

  

جا به جایی اسباب متصل 


همه ی کشوها ، کمد و قفسه را خالی کنید کشو و قفسه ها را تا جایکه ممکن است از جای خود خارج کنید و اگرنه ، اطمینان حاصل کنید که آنها در زمان جا به جایی باز نمی شوند.


متحرک های واقعی : غلتک ، سرسره ، چرخ دستی (اهرم)


سطحی که اثاثیه را در آن جا به جا می کنید را در نظر بگیرید که آیا لیز یا نا هموار است یا نه تهیه تعدادی سرسره می تواند کار شما را به طور چشمگیری آسان کند .


راه دیگر استفاده از چرخ دستی یا اهرم می باشد . دسته ی جارو یا میله می تواند به عنوان یک اهرم استفاده شود . اهرم اسباب را از کنار جابه جا کنید و غلتک را به زیر آن هل دهید.


وسایل آشپزخانه 


وسایل سنگین آشپزخانه مانند یخچال ،ماشین لباس شویی می تواند با تلاش کمتری جا به جا شود اگر شما مقداری مایع ظرف شویی برای کاهش اصطکاک بر روی زمین پخش کنید (بمالید). مراقب باشید لیز نخورید.


اگر که شما می خواهید یک یخچال بزرگ را جا به جا کنید کنار آن بایستید آن را به سمت خودتان کج کنید و با هل دادن آن از یک طرف به طرف دیگر آن را به جلو حرکت دهید.


جا به جایی اسباب در پلکان


جا به جایی اسباب به بالا یا پائین پله ها می تواند بسیار دشوار باشد آگر شما تنها باشید . از دو تخته به عنوان پلکان متحرک (سراشیبی) استفاده کنید ، شما می توانید آن وسیله با خواباندن یک طرفه بر روی آن به بالا یا پائین هل دهید.


روش دیگر اینکه مقدار پوشال یا پتوی کهنه،ملافه در زیر وسیله ای که می خواهید آن را جا به جا کنید قرار دهید و سپس فقط آن را بکشید . این روش می توانید یه سطح زمین شما آسیبی نمی زند و این راه یک روش ارزان و آسان برای جا به جایی وسایل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.