باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

تجربیات اسباب کشی

چطور بعد از اسباب*کشی وسایل خانه را سریع بچینیم؟

به نظر می*رسد باز کردن وسایل بعد از اسباب*کشی تمامی ندارد. بعد از مرحله پراسترس و خسته*کننده جابه*جایی و رسیدن به خانه جدید، اگر دوست دارید هرچه سریع*تر و راحت*تر هر چیزی را در جای مناسب قرار دهید از روش زیر استفاده کنید. 

هر چه زودتر بدون استرس وسایل را باز کنید، زودتر به آرامش می*رسید. برای این منظور:

ابتدا تصمیم بگیرید که مبلمان و وسایل بزرگ بهتر است در کجا قرار بگیرند؟

هیچ*وقت بدون مشخص کردن جای وسایل، آن*ها را باز نکنید. این کار باعث می*شود ماه*ها در داخل جعبه*های باز شده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف بگردید. 

برای باز کردن برنامه*ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت یک هفته خواهد بود. بعد از باربری

بعد از برگشتن از کار روزانه و در صورت داشتن کودک کمک گرفتن از کسی برای نگه*داری از او، شروع به باز کردن وسایل کنید.

از فرزند بزرگ*تر خود در این راه کمک بگیرید. می*توانید این کار نفس*گیر را بین اعضاء خانواده تبدیل به کاری سرگرم*کننده کنید. با یک برنامه*ریزی مطمئن باشید هریک از اعضاء خانواده در این راه به شما کمک خواهند کرد. از آن*ها بخواهید هر روز دو یا سه جعبه را باز کنند. 

جعبه*های پرکارتر مانند ظروف غیرضروری آشپزخانه یا وسایل گاراژ را به آخر هفته موکول کنید.

فراموش نکنید وسایل مورد نیاز و ضروری را ابتدا باز کنید. موقع بسته بندی اثاثیه ، کارتن*هایی که ابتدا باید باز شوند را مشخص کنید و روی آن*ها بنویسید: ضروری یا اول باز شود یا با زدن علامتی خاص اولویت آن*ها را مشخص کنید. وسایل ضروری شامل ملحفه*ها، وسایل حمام و آشپزخانه و بعضی از لباس*ها خواهند بود. باز شدن وسایل لازم، زندگی را در طول مدتی که در خانه جدید کاملا مستقر شوید، کمی راحت*تر می*کند.

هنگام باز کردن کارتن*ها، فهرستی از محتویات داخل آن را با خود به همراه داشته باشید تا وسایل را راحت*تر پیدا کنید. 

گیج و عصبی نشوید. بالاخره همه چیزها باز شده، در جای مناسب قرار خواهند گرفت.

وسایل را اتاق اتاق باز و از آشپزخانه و حمام شروع کرده و تا اتاق*خواب*ها و اتاق بچه*ها ادامه دهید.

به محض این که هر کس به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کرد، سراغ وسایل بقیه جاها مثلا اتاق پذیرایی، راهرو و ... بروید. بار دیگر تاکید می*کنیم که از سایر اعضاء خانواده کمک بگیرید و خانه جدید را با کمک هم و در کنار هم بسازید.

اگر طرح خاصی از چیدمان در ذهن داشته باشید، قرار دادن مبلمان در جای خود راحت*ترین کار خواهد بود. اگر در این کار مطمئن نیستید، از دیگران نظر بخواهید.

قبل از باز کردن وسایل، لوازم ضروری مانند چاقو، پیچ*گوشتی، میخ، چکش و سطل آشغال را آماده کنید تا به*راحتی چسب*ها را باز کرده، تابلوها را به دیوار زده و کارتن*های خالی را دور بریزید.

در صورتی که فکر می*کنید کار جابه*جایی وقت و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت و از نظر مالی مشکلی نداشته و در مضیقه نیستید، از شرکت*های خدماتی برای فرستادن نیرو کمک بگیرید. با این کار در وقت خود صرفه*جویی کرده، این روزها را راحت*تر می*گذرانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.