باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

حمل بار تهران - اصفهان

بهترین شرکت اسباب کشی،  حمل‎و‎نقل و باربری اصفهان کلیه خدمات خود را در مناطق  اصفهان با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا ارائه مینماید.

شرکت بزرگ اسباب کشی اصفهان با اعتقاد بر این که تنها راه موفقیت، گام نهادن در مسیر مشتری مداری و احترام به حقوق آنان است

کادر مدیریت اتوبار و باربری اصفهان بصورت تمام وقت نظاره گر نحوه عملکرد کارکنان و کارگران خود میباشد تا بتوانیم اعتماد هرچه بیشتر شما را جلب و رزومه کاری خود را بهتر از و درخشانتر از قبل نماییم.

باربری بزرگ اصفهان با بیش از سه دهه سرویس اسباب کشی روزانه و کسب تجربه فراوان بخوبی میداند که ماشینهای مدرن و مجهز بخشی جدا نشدنی از کیفیت انجام یک پروژه حمل اثاثیه و لوازم است. بنابراین کابین کلیه ماشینهای خود را با عایقهای ضربه گیر مجهز کرده و برای پوشاندن فضای خالی بین اثاثیه تمهیدات لازم را اندیشیده است تا اثاثیه بدون آسیب به سر منزل مقصود برسد و ما به عنوان یک شرکت باربری در اصفهان به هدف خود نائل شویم. انواع وانت بار، نیسان، خاور و کامیون تنها با یک تماس به کمک شما خواهد آمد ! 

 

پتو، پوشال، طناب نرم و محکم و همچنین کارتن‎های مخصوص اسباب کشی و انواع نایلونهای حبابدار و سایر لوازم مورد نیاز همواره بخشی از تجهیزاتی است که ماشینهای ویژه اسباب کشی در اصفهان همراه خود دارند.

حمل وسایل سنگین

حمل وسایل و اثاثیه سنگین نظیر ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل، کتابخانه و مواردی از این قبیل یکی دیگر از خدمات باربری اصفهان است. اگر قصد زور آزمایی ندارید و نمیخواهید برای مدتی رنج و درد ناحیه کمر را تحمل کنید، باربری اصفهان بزرگ آماده ارائه بهترین سرویس حمل وسایل سنگین با کارگران نیرومند و حرفه ای است.

بسته بندی اثاثیه

باربری اصفهان با افتخار جدیدترین تکنیکها و متد روز دنیا را برای بسته بندی اثاثیه شما بکار خواهد برد تا با اطمینان کامل اسباب کشی خود را به سرانجام برسانید ! کارتنهای مقاوم و 5 لایه، انواع فوم و پوشال - عایق ضد ضربه و حتی بسته بندی ضد آب و رطوبت برای تحویل اثاثیه به انبار، سلفون مرغوب و درجه یک و برچسب نمایش محتوی کارتنها و جعبه ها، پکیج ویژه البسه و رختخواب، کاتن‎های رگال دار ویژه لباس

خدمات بسته بندی اثاثیه ما شامل بسته بندی انواع وسایل منزل و کالاهای حساس و شکستنی، مبلمان، ماشین لباسشویی و ظرف شویی و سایر لوازم است.بسته بندی مناسب میز و مبلمان ادارای با بهترین کیفیت و استحکام جهت جایجایی نیز از جلمه دیگر خدمات باربری اصفهان است. ما روش صحیح بسته بندی اثاثیه را بخوبی میدانیم و آگاهیم که لوازم و اثاثیه شما چقدر مهم هستند. بنابراین میکوشیم تا بهترین بسته بندی را برای شما انجام دهیم.
اگر قصد اسباب کشی دارید و یا میخواهید وسیله ای را از نقطه ای به نقطه دیگر ارسال کنید، مجموعه منظم و منسجم باربری یک انتخاب هوشمندانه است. نظم و انضباط، مدیریت و زمان‎بندی دقیق، کارگران باربری حرفه ای، بهترین کادر بسته بندی اثاثیه و هر آنچه از یک شرکت باربری حرفه ای انتظار دارید را برآورده خواهیم ساخت. شماره تلفن این شرکت بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. ما نزدیک‎ترین شرکت حمل نقل در محدوده شما هستیم، با ما تماس بگیرید !
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.