باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

باربری در آتی ساز اوین

باربری در آتی ساز اوین

اسباب کشی و باربری در مجتمع آتی ساز : حمل و نقل شهری ، باربری و اسباب کشی ، حمل اجسام سنگین و بسته بندی لوازم منزل در مجتمع آتی ساز اوین با تعرفه مناسب و سرویس VIP

باربری در آتی ساز اوین

باربری آتی ساز


اگر قصد اسباب کشی و باربری در مجتمع مسکونی آتی ساز را دارید باربری VIP بهترین انتخاب شما خواهد بود.

شرکت حمل و نقل و باربری VIP تهران با برترین خدمات و بهترین سرویس باربری آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز ساکن آتی ساز میباشد.

خدمات اسباب کشی و باربری در آتی ساز

اعزام بهترین سرویس باربری با راننده مجرب

اعزام کادر باربری و بسته بندی حرفه ای و دوره دیده

اعزام نیروی متخصص اسباب کشی خانم جهت محیطهای زنانه - ساعت 8 تا 14

ارسال تجهیزات بسته بندی با کیفیت ممتاز

حمل و جابجایی وسایل سنگین ( گاو صندوق، ساید بای ساید ، تردمیل و ... )

هدف ما ارائه برترین خدمات اسباب کشی و باربری و جلب رضایت همشهریان عزیز ساکن مجتمع آتی ساز اوین میباشد. بهترین خدمات باربری را فقط از اتوبار vip بخواهید

شش خطا که باعث سخت تر شدن اسباب کشی می شود

همه ما خوب میدانیم که برای درست و راحت انجام شدن هر کاری باید یک برنامه ریزی دقیق داشت . اسباب کشی هم به عنوان یک کار وقت گیر و سخت در این محدوده قرار میگیرد . حال سوالی که پیش می آید این است که : برای تسهیل فرآیند اسباب کشی چه باید کرد ؟!  شش نکته از مهم ترین نکاتی که باعث بهم پیچیدگی و بهم ریختگی کار شما در زمان اسباب کشی می شود را در زیر یاد آور می شویم تا شما مشتریان عزیز را در تسهیل این امر دشوار همراهی کند .

اتوبار تهران

1- اولین و مهم ترین علت در هم پیچیدن کار های اکثر ما در اسباب کشی ها نداشتن یک برنامه ریزی درست است . ما می خواهیم اقدام به انجام کاری کنیم که هیچ پیش زمینه ذهنی از آن نداریم ، یعنی : قرار است وسایل را به خانه ای ببریم که حتی به این که چطور چیدمانی برای آن مناسب تر است حتی فکر نکرده ایم و این عامل اصلی و مهم در سختی کار ما هنگام جا به جایی وسایل است .


2- شما پس از ورود به محل جدید به راحتی قادر خواهید بود وسایلتان را جا به جا کنید اما این امر در صورتی ممکن است که قبل از ورود به خانه ی جدید در زمان بسته بندی کردن ، وسایل را به درستی تفکیک کرده باشید و دیگر نیاز نداشته باشید هنگام جا به جایی وقت خود را برای پیدا کردن و جدا کردن وسایل بدرد بخور از بین وسایل بدرد نخور تلف کنید .


3- توجه به این نکته بسیار ضروریست که ، شما باید بدانید چه وسایلی میتوانند در سریع تر جمع و جور شدن وسایلتان به شما کمک کند . دم دست گداشتن و یا سریع خریداری کردن وسایل سازمان دهنده هم تنها یک بخش از کار است و مهم تر از آن درست استفاده کردن از آن هاست مثلا : بر فرض که کشو های لباس را در اولین مراحل جا به جا کنیم اما اگر ندانیم چطور لباس ها را داخل آن بچینیم فایده ای نخواهد داشت


4- همه ما زمان هایی که مشغول جا به جایی هستیم عمدتا با لباس ها یا وسایلی رو به رو میشویم که مدت هاست اصلا از آن ها استفاده نکرده ایم . بهتر است این قبیل وسایل را که مدت هاست به آن ها نیاز نداریم در بسته بندی جدا قرار داده و یا به خیره ای هدیه کنیم یا در صورت غیر قابل استفاده بودن کنار سطل زباله قرار دهیم تا از شلوغی بیشتر جلوگیری کنیم .


5- بزرگترین اشتباهی که معمولا در زمان اسباب کشی همه ما دچارش میشویم این است که یک تعداد از وسایل را در گوشه ای غیر از جای اصلی شان قرار میدهیم تا از دست جا به جایی کردنشان خلاص شویم در حالی که نمیدانیم این کار فقط باعث بد تر شدن اوضاع و بهم ریختگی بیشتر کار هایمان می شود .

باربری تهران

6- شاید با خودتان فکر کنید اگر در فعالیت های مثل جا به جایی وسایل چند نفر بخواهند با هم مشغول باشند باعث به هم پیچیدگی کار ها شود اما این اشتباه ترین فکر ممکن است چرا ؟! چون که اگر مسئولیت انجام جا به جایی ها تنها به یک نفر سپرده شود فشار زیادی بر آن فرد وارد شده و راندمان کاری به شدت پایین می آید . بهتر است که در این مواقع وظایف تقسیم شود و هر کس مشغول جا به جایی وسایل مشخصی شود .