باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

باربری و اتوبار پاس

خدمات اسباب کشی ، باربری و بسته بندی

باربری آنلاین

باربری آنلاین تهران بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده‌ای کالا در ایران، تامین‌کننده طیف وسیعی از نیازهای صنعت حمل و نقل در کشور است. باربری آنلاین تهران به‌عنوان یک شرکت حمل و نقل هوشمند، به‌منظور تسهیل و تسریع روند ارسال بار زمینی و مدیریت فرایند حمل و نقل کالا و با ایجاد یک شبکه ارتباطی وسیع میان رانندگان کامیون، صاحبان کالا، شرکت‌ها و متصدیان حمل و نقل بار، خدمات باربری متعددی را ارائه می‌کند.  
رانندگان
رانندگان کامیون، تریلی و کلیه ماشین‌های سنگین با نصب و استفاده از اپلیکیشن باربری آنلاین تهران ، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند، از میان هزاران بار اعلام شده، مسیر دلخواه و محموله متناسب با کامیون خود را انتخاب کنند.
صاحبان کالا
سامانه باربری هوشمند باربری آنلاین تهران با ارائه خدمات حمل بار آنلاین، به صاحبان کالا در صنایع مختلف کمک می‌کند تا ضمن مدیریت فرایند حمل و نقل کالا، بتوانند محموله‌هایشان را به راحتی، در کوتاه‌ترین زمان، با مناسب‌ترین قیمت ارسال کنند.
باربری‌ها
سامانه باربری آنلاین با دسترسی به شبکه گسترده ناوگان، این امکان را فراهم کرده است تا کلیه شرکت‌های باربری جاده‌ای و متصدیان حمل بار، در هر زمان و مکان بتوانند سریع و آسان اعلام بارهای خود را ثبت کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.